Pinjam Pijamas aku.

Pernah rasa useless lalu lemparkan pinggan? Atau pecahkan cermin solek? Teruskan sebab memang itu sepatutnya. Kau kena tahu yang kegagalan hari ni adalah permulaan baru untuk hari esok.

Desakan yang membuatkan aku rasa aku berguna adalah jeritan mak aku yang sering memanggil aku membuat itu dan ini. (Even ada ramai orang dekat rumah aku)
___________________________________________________________
Aku selalu di salah ertikan dengan kos yang aku ambil sekarang. Ye aku belajar mengenai Kemahiran Hidup tapi tak semestinya aku boleh buat semuanya BODOH! Kau seksa aku dengan pisau tumpul kau.


Korang pernah dengar tak orang kata,
"Malaysia Boleh. Malaysia asal Boleh."

2 comments:

The JedDy™

lusa baru boleh mulakan hidup baru
sbb esok terlalu awal
hari ini mana mungkin
tak sempat

Mr Freak ; gatal tengkok mu

lol..btl tu..lepak dlu..

Jigsaw Youth 2010