Into The Sand Madness

Bermula dengan perasaan yang mati dan minda yang terbenam
Aku rasa macam segalanya tak adil.
Apa yang aku harapkan.
Tak seperti yang aku jangkakan.
Pandangan yang sama melilau.
Hanya nampak jalan yang berbukit bukau.
Pasir, gurun tanpa lopak air.
Kau bayang macam mana seramnya
Bila kau nak mendaki.
Tapi kau terjulus dalam pasir.

Kadang yang aku nampak itu indah.
Kadang yang aku nampak itu mengerikan.
Kabur.

Hati yang tak tenteram. Makin rasa tertekan.
Memang apa yang kau lakukan adalah buruk pada aku.
Tapi itu yang lah kebaikan yang aku dapat.
Kadang kau marah. Aku memang salah.
Dan terlampau egois nya aku. Sampai aku memaki dalam hati.
Padahal kau memang selalu memikirkan yang terbaik untuk aku.

Mungkin pada saat yang kau tak pasti.
Aku sebenarnya memohon keampunan.
Dan pada ketika itu juga aku takut.
Takut untuk kehilangan kau.


0 comments:

Jigsaw Youth 2010